Společnost Bosch je celosvětově předním vývojářem a výrobcem v oblasti technologií vznětových motorů. Máte-li dieselové vozidlo, v autoservisu sítě Bosch Car Service bude v těch nejlepších rukou. Naši servisní odborníci zajišťují vše od vyhledávání zdroje problému až po opravu a údržbu s „přidanou hodnotou“.
Rozumná cena, oprava s "přidanou hodnotou"
Originální náhradní díly podle standardů společnosti Bosch pro prvovýrobu
Vysoce kvalifikovaní odborníci na vznětové motory a nejnovější testovací zařízení
Auto Flégr nabízí svým zákazníkům kompletní Diesel servis - opravu, repasy vstřikování a to vstřikovačů a čerpadel.
Díky dlouhodobé praxi můžeme nabídnout odborný servis a poradenství.
Informativní přehled značek vstřikovacích systémů:
Všechny opravy jsou prováděny na autorizované zkušebně Bosch EPS 815, EPS 205, Hatridge AVM, Motorpal, Carbon Zapp, Nova Ditex . Provádíme opravy všech typů vstřikovačů Common Rail, mechanických vstřikovačů, vysokotlakých čerpadel CP1, CP2, CP3, CP4, sdružených vstřikovačů UP, UI, UIN, rotačních čerpadel mechanických i elektronických, VP30 a VP44.
· Bosch, Zexel, Lucas, Denso, Delphi, Siemens vstřikovací čerpadla
Auto Flégr nabízí komplexní Diesel program značek Bosch, Denso, Siemens/Continental/VDO, Delphi, Zexel a Motorpal.
Komplexní program zahrnuje rozbory nafty na čistotu paliva dle normy ISO4406:1999,kontrolní měření, opravy a repase.
Nabízíme repasované (BX) i nové díly, například vstřikovače, čerpadla, jednotky trysek (UIS/PDE). Jen Diesel program Bosch čítá více jak 7 700 položek.
V nabídce také máme: ventily regulace tlaku, trysky, palivové a podávací čerpadla, řídící jednotky žhavení a samozřejmě jednotlivé náhradní náhradní díly diesel programu (těsnící kroužky, ochrané podložky, těsnění, tepelná ochrana vstřikovací trysky…. )
Vytažení vstřikovače a žhavící svíčky provádíme přímo na vozidle, buď mechanicky, hydraulicky nebo pneumaticky v naší opravně.
Demontáž vstřikovačů se provádí pomocí speciálního nářadí a přípravků, buď mechanicky, nebo hydraulickou sadou, která dosahuje síly v tahu až 20 tun.
Samozřejmě ne vždy se podaří zabránit poškození vstřikovače, vzhledem ke konstrukčnímu řešení samotného vstřikovacího systému, kdy vložením ocelového vstřikovače do hliníkových hlav motorů bez předchozího ošetření samotného vstřikovače speciální vazelínou, dochází k chemické reakci vlivem pronikání vody a spalin z motoru, která má za následek zareznutí a zapečení daného vstřikovače.
Proto je zapotřebí aby se mechanicky nepoškodil vstřikovač a dal se znova použít do provozu vytáhnout speciálním nářadím a s drobnou opravou znova zprovoznit.
Při repasování vstřikovačů a čerpadel se při opravě se nevyměňují pouze veškeré opotřebené díly ale také všechny kritické komponenty. Výroba s přesností µm a přísné kontroly kvality případně zajišťuje maximální funkční bezpečnost.
Montáž nesprávných výměnných produktů diesel může u vašich vozidel způsobovat závady až do poškození motoru. Při pracovních tlacích až 2 500 barů v systémech Common Rail je nutné počítat se značným poškozením.
Kontrola, oprava a repase provádíme profesionálně s nejmodernějším vybavením. Pravidelně se účastníme školení. Zabýváme se kontrolou a opravami nejmodernějších systémů vstřikování.
Náš Diesel servis je proškolen ke správné diagnostice závady vašeho vozidla. Po ohledání závad jsme schopni přesně určit případnou cenu opravy jak za použití nových dílů nebo repasovaných či opravených.